Стиль Звука
Телефонуйте
(098)-484-49-99
(050)-062-89-99
(073)-519-99-89
передзвоніть мені
Робочий час
з 10:00 до 16:00
Вівторок - Субота
Неділя з 10 до 16
Понеділок вихідний
Напишіть намTelegramMessenger
  1. Стиль Звука /
  2. Умови повернення

Умови повернення товару

Повернути товар до магазину (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів від покупки. Це стосується товарів належної якості, тобто невикористаних та неушкоджених.

Щоб повернути або обміняти товар, повинні бути дотримані умови його повернення: 

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати вам розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт покупки, із позначкою про дату продажу.

Що робити, якщо товар просто не підійшов:

Відповідно до Закону про захист прав споживачів, ви можете обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний протягом 14 днів, якщо цей товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, розміром або навіть кольором.

Але якщо аналогічного потрібного товару в магазині не виявилося, можна зробити таке:

Варіант вибираєте ви. Але пам'ятайте, що ви не повинні користуватися товаром, який вам не підійшов.

Що означає «товар належної якості» та навіщо потрібно зберігати його товарний вигляд:

Припустимо, ви щось придбали, але згодом зрозуміли, що товар вам не підходить за кольором, розміром або ще якимось причинам. Ви можете обміняти чи повернути цей товар.

Але є важливий аспект. Щоб повернути чи обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд: не використовувати та скласти в упаковку.

Тому що обміняти або повернути товар належної якості можна лише в тому випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі пломби та ярлики) та інші споживчі властивості. Це зазначено у статті 9 Закону про захист прав споживачів.

Повернути товар, який уже використовувався, не вийде, крім випадків, коли він є бракованим.

Чи можна повернути чи обміняти товар, якщо чек не зберігся?

Так можна.